zondag 16 december 2012

Christmas

Ik hou van kerst. Maar dan ook echt alles aan kerst, van de kerstverlichting tot de boom, van de cadeautjes tot de liedjes ik vind het heerlijk. Het is gezellig en iedereen is gewoon lekker samen. Ik vier kerst vaak tot altijd daarom ook echt met de mensen van wie ik hou en ik word er altijd zo blij van. Niet alleen van de dagen zelf maar zeker ook van de voorbereiding. Afgelopen weekend heb ik samen met mijn zusje, vader en Karin (mijn stiefmoeder klinkt zo gek:( ) het hele huis versierd en de kerstboom opgetuigd. Dat was zo super gezellig en leuk om te doen en 's ochtends word ik al heerlijk wakker met alle kerstmuziekjes. Vandaag ga ik een aantal sfeerfoto's en mijn favoriete kerstmuziek met jullie delen. Geniet samen met mij van de maand december en de dagen tot de kerst.

Misschien een beetje erg maar ik kan er niks aan doen dat ik onwijs blij word van dit vrolijke nummer inmiddels zing ik hem keihard mee en zet ik hem graag 's ochtends op als ik wakker word.

Ook dit is geen oude vertrouwde klassieker. Maar ook dit is gewoon een gezellig en vrolijk kerstnummer met een heerlijke tekst en een hoog meezinggehalte.
Dit is zeker weten een oude klassieker en deze heb ik misschien wel iets te vaak gehoord maar zing ik nog steeds met veel plezier mee. Ik vind hem heerlijk en als deze aanstaat is het gelijk kerst.




Enjoy these days, christmas will be here and will be gone before you know it.
Love,
Chelsey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten