zaterdag 15 december 2012

Quotes

Als ik ergens van houd of inspiratie van krijg dan is het wel van (plaatjes met) quotes. Ik ontdek altijd weer nieuwe en helemaal als bijvoorbeeld een liedje een mooie tekst heeft dan ben ik automatisch wel een beetje verliefd op dat liedje. Ik wil er vandaag een paar met jullie delen en ik vertel daarbij ook waarom ik deze heb gekozen.

De allereerste die ik met jullie wil delen is denk ik ook wel gelijk de belangrijkste. Het belangrijkste is gewoon echt om dankbaar te zijn en niet alleen vandaag als je dit leest maar wees alsjeblieft elke dag dankbaar. Voor hoe mooi de wereld om je heen is want zelf Nederland is mooi, voor de mensen om je heen van wie je houd en die ook van jou houden en voor al het eten om je heen. Tuurlijk mag je zeuren en omdat je niet anders gewend ben mag dat ook zeker wel over het eten gaan wat je vandaag misschien niet zo lekker is maar misschien eet je morgen of misschien straks wel wat je wel lekker vind. Today I am thankful geldt voor elke dag, elk moment opnieuw.

Hoe jaloers je ook bent, hoe boos je ook bent en wat er ook gebeurd. Ik denk dat deze quote heel goed aansluit bij "alles heeft een reden". En ook al is dat vaak wat moeilijk te geloven en al helemaal als iemand bijvoorbeeld ziek is blijft altijd de vraag "waarom hij of waarom zij" ik denk ook zeker niet dat deze quote voor alles opgaat maar probeer dit wel in je hoofd te houden als je een keer jaloers bent op bijvoorbeeld iets wat je vriend(in) heeft gekregen en jij niet maar daarom de what's for you will not pass you by, waarschijnlijk krijg jij een week, een maand of een jaar iets veel en veel leukers en is juist de andere persoon jaloers.


Deze quote past denk ik echt perfect bij mij en hoe ik ben. Het maakt mij namelijk heel erg uit wat mensen vinden en naast dat ze misschien wel staren door wat ik draag praten ze er misschien wel over. Maar als er een ding is wat ik geleerd heb is dat ze dat toch wel doen, ze staren toch wel, ze praten toch wel. Het maakt niet uit wat je doet dus je kan maar beter genieten en dragen wat je zelf leuk vind.

Ik hoop dat jullie wat aan deze quotes hebben gehad en als jullie nog quotes voor mij hebben, kom maar op!
Love,
Chelsey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten