donderdag 13 december 2012

My dream place



Als het gaat om mijn gedachtes over later kan ik zeker zeggen dat die behoorlijk zijn verandert in vergelijking met vroeger. Als eerste wilde ik vroeger altijd kapster of visagist worden, daar ben ik zeker wel vanaf geholpen toen ik erachter kwam dat ik dan werkelijk iedereen zijn/haar aan moest raken en er mensen met de gekste kapsels aan kwamen zetten. Wat als ik het verpeste en wat als ik iemand pijn deed? No thanks, inmiddels ben ik door meerdere testen en goed nadenken er dan achter dat ik de pabo wil gaan doen en ik denk er misschien nu ook gewoon wat realistischer over na. Niet alleen op het gebied van werk is mijn "smaak" erg verandert. Ook zijn mijn ideeën over mijn droomhuis behoorlijk wat verandert.

Vroeger wilde ik altijd een zo groot mogelijk huis, hoe de woonkamer of keuken er uit zag maakte me eigenlijk vrij weinig uit. Ik wilde een heeeele grote slaapkamer en als ik die dan in mijn hoofd ging inrichten stond hij gelijk helemaal vol. Een groot rond bed wilde ik, zodat je op elke manier kon slapen, ik wilde een heleboel zitzakken en een hangmat. En oja er moest ook nog een kast in dacht ik dan aan het einde, ik maakte dan altijd maar een kleine kast ergens in een hoekje. Een badkamer had ik bij mijn oppas gezien met rood en wit en ik vond dit mooi genoeg om dat dan thuis ook zo te doen

Nu weet ik wel beter natuurlijk, tegen een hangmat zou ik nog steeds geen nee zeggen maar dan in de tuin (zonnetje, hangmat, cocktail, yes please!) maar een kamer vol met zitzakken en een rond bed? Nee dankjewel. Geef mij maar een groot opgemaakt bed met veel kussens, een tv aan de muur en naast het bed aan elke kant een nachtkastje. Een grote kast natuurlijk voor al mijn kleding etc en een grote spiegel (indien mogelijk natuuuurlijk een inloopkast). Natuurlijk droom ik graag en heeft mijn badkamer een mega douche, een mega bad en alles er op er eraan maar ik denk niet dat ik ga halen met het salaris wat ik ga verdienen. Ik hou het daarom maar gewoon op een douche en een bad. Een grote spiegel bij een wastafel en voor mij is het wel weer genoeg. Ik wil een lekkere zit en lig bank in mijn woonkamer maar je moet ook wel rechtop kunnen zitten en een niet al te grote keuken maar wel met alles er in. En een ding wat bijna onmogelijk is maar wat ik wel heeeel graag wil is toch wel een erker in mijn huis, zo eentje met veel kussens en een mooi uitzicht.

Wat ik wel weet is dat ik een heel licht huis wil dus niet meer dat rood wat ik vroeger bij mijn oppas ad gezien maar doe mij maar lekker wit en vooral in mijn slaapkamer, lekker dromerig :)
Love,
Chelsey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten