maandag 17 december 2012

Winterlicious tag

Ik heb volgens mij nog nooit een tag gedaan maar omdat ik ze zelf altijd bij youtubers vooral erg leuk vind en in mijn hoofd meestal ook antwoord geef ga ik het toch maar een keer doen. Deze tag heet de winterlicious tag en is verzonnen in eerste instantie door mijn favoriete Amerikaanse youtuber macbarbie07 en laatst overgenomen door mijn favoriete Nederlandse youtuber Teske. Hij is een beetje beauty gerelateerd dus waarschijnlijk vind niet iedereen dit interessant, sorry daarvoor!

Wat is je favoriete winternagellak?
Nou moet ik eerlijk toevoegen dat ik de laatste tijd geen nagellak meer draag maar als ik dan toch iets moet zeggen dan zou ik toch gewoon voor een nagelverhardener (is that even a word?) van Herôme ga, puur omdat ik in de winter gewoon een stuk meer aan mijn nagels loop te pulken en ze een stuk sneller scheuren.

Wat is je favoriete winterlipproduct?
Ik ben nog steeds opzoek naar de perfect lipbalm aangezien ik de meest droge lippen ever heb, niet alleen in de winter maar het hele jaar door. Daarbij komt ook de slechte gewoonte dag ik de velletjes er af bijt dus daarom heeft een lipbalm niet eens zin meer bij mij soms, de lipbalm die ik op het moment gebruik en ook erg fijn vind is de applelicious lipbalm van NYC.

Wat is je meest gedragen winterkledingstuk?
Oei.. deze is moeilijk.. Ik denk dat ik dan toch ga voor mijn donkerblauwe wollen trui van de Primark, hier zit inmiddels al een gat in van het zo vaak aan en uittrekken maar draag ik nog steeds met veel plezier. En daarnaast zijn thermoleggings ook mijn grote redding, ze zijn toch nog warm mocht ik graag een outfit met een legging aan willen maar ook onder een broek voor extra warmte is het erg fijn.

Wat is je meest gedragen winteraccessoire?
Definitly mutsjes, ik heb nu een zwarte en een bordeaux rode beanie van de Primark die je niet meer van mijn hoofd af krijgt en hiervoor waren het altijd van die puntmutsen met pompoms aan draadjes aan de flappen over je oren (snap je het nog?:p). Dit bedoel ik:




Daarnaast ook echt wollen sjalen, het liefst van die ronde cirkelsjalen maar elke sjaal doet het voor mij. Lekker om mijn neus in te steken op de fiets maar ook zeker voor bij een outfit.

Wat is je favoriete wintergeur/kaars?
Ook als het gaat om geurkaarsen ben ik nog steeds niet de perfecte geur tegen gekomen. Ik denk dat ik daarvoor toch echt naar de Bath & Bodyworks moet gaan maar ik ben zomaar bang dat dat nog even kan duren. Tot die tijd heb ik gewoon lavendelolie op mijn geurbrandertje.

Wat is je favoriete winterdrankje?
Are you serious? Dit kan er natuurlijk maar 1 zijn: HOT CHOCO! (met slagroom natuurlijk!) Ik wil er nog wel is te lui voor zijn maar oh meaaan wat blijft dit lekker!

Wat is je favoriete kerstfilm?
Ook dit kan er maar 1 zijn en dat is zonder twijfel the muppet christmas carol. Het verhaal "a christmas carol" kennen de meeste mensen vaak wel, met Scrooge en de 3 geesten van het verleden, het heden en de toekomst. De muppets versie heeft heel veel leuke liedjes, stemmetjes en hij is gewoon erg schattig. Als je hem nog nooit hebt gezien is het zeker weten een aanrader!

Wat is je favoriete kerstliedje?
Oef.. Die vind ik moeilijk maar ik denk dat ik dan toch voor Train - shake up christmas ga. Als ik deze hoor word ik vrolijk en kom ik écht in de kerststemming.

Wat is je favoriete kersteten?
uhmmm... wat niet? ;$ kerstkransjes, kerststol, gewoon al het avondeten.. Ik vind eigenlijk alles lekker, er is nu niet iets wat ik kan bedenken wat er echt uitspringt.

Wat is je favoriete kerstdecoratie dit jaar?
Nou is mijn kamer helaas niet zo versierd dit jaar, ik heb een klein kerstboompje maar normaal heb ik altijd een lichtslinger aan mijn franse balkon hangen en dat vind ik er altijd heel schattig uitzien. Maar als ik dan toch moet kiezen ga ik toch voor de kerstboom die ik samen met mijn zusje, vader en Karin (mijn "stiefmoeder") op heb gezet en waar ik heel trots op ben.



Wat staat er bovenaan je kerstlijstje?
Aan de ene kant staat er een helixpiercing (een piercing in je oorschelp) en aan de andere kant staat een 2persoonsdekbed. Het eerste cadeautje is gewoon echt leuk en het tweede cadeautje is iets wat ik nodig heb maar gewoon te duur vind om "ff" te kopen.

Wat doe je met de kerstdagen dit jaar?
Kerstavond vier ik met mijn opa en oma, zusje, vader en Karin. Daarna ga ik door naar het gezin van mijn vriendje. 1e kerstdag vier ik met mijn oom en tante, zusje, vader, karin en vriendje en 2e kerstdag vier ik het bij mijn moeder met de kinderen van mijn stiefvader en hun vriend en vriendin. Al met al dus heel druk maar zeker heel erg gezellig en ik heb er heel veel zin in!

Ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden en neem het ook zeker over als je dat wilt!
Love,
Chelsey




Geen opmerkingen:

Een reactie posten